Autor - Antonín Seidl

Kdo se bojí – nereklamuje vadné zboží a služby

9.9.2010 19:53 | Styl

V poradně Sdružení obrany spotřebitelů na pobočce humanitární organizace ADRA se pravidelně setkáváme s klienty, kteří přicházejí s dotazem, zda vadné zboží mohou reklamovat a za jakých podmínek. Mnozí se reklamačního řízení z neznalosti bojí a ani se o nápravu nepokusí.

Lidé čtěte!

16.7.2010 08:23 | Bez rubriky

Lidé čtěte, hlavně před tím, než podepíšete jakoukoliv smlouvu.

Do spotřebitelského informačního centra (SIC) Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) v Liberci, kde funguje poradna pro spotřebitele, chodí 50 % spotřebitelů, kteří by zde nemuseli hledat pomoc, pokud by si před podepsáním smlouvy, objednávky nebo podobného dokumentu pečlivě přečetli podmínky, kterými je plnění podmíněno.